Monday 4 March 2013

SOALAN-SOALAN TENTANG DETOX FOOT PATCH



SOALAN-SOALAN TENTANG DETOX FOOT PATCH

Q:Adakah Detox Foot Patch diperbuat daripada bahan semulajadi?
A:Ya! Detox Foot Patch kami diperbuat daripada 100% herba semulajadi.






Q:Apakah Kandungan Detox Foot Patch?
A:Bamboo vinegar extract,wood vinegar extract,vitamin c,loquat leaf,chitosan,tourmalin,cornstarch.

Bamboo Vinegar
Cuka buluh mempunyai kuasa serapan yang khas. Dimana, dapat menyingkirkan toksin dari badan.
Wood Vineger
Cuka kayu mempunyai kuasa resapan yang tinggi dan berfungsi membunuh bacteria. Digunakan secara luas untuk melegakan sakit-sakit luar.
Tourmaline
Sejenis galian atau permata yang dapat menjana negatif ion dan cahaya infra merah jarak juah yang merangsangkan titik refleks pada tapak kaki, seterusnya memberikan kesan yang sama seperti urutan refleksologi.

Q:Bolehkah Detox foot Patch Melekat Di Badan? 
A:Kebanyakan seller cakap boleh,sebenarnya tidak boleh sebab toksin tak mungkin keluar dari badan,toksin hanya keluar dari tapak kaki saja.

Q:Apakah kesan sampingan jika saya menggunakan Detox Foot Patch?
A:Detox Foot Patch adalah untuk kegunaan luaran sahaja dan ia adalah sangat selamat dan tida kesan sampingan.
Patches kami mengandungi bahan aktif esktrak dari buluh, tourmaline, dextrin, vitamin C dan Chitosan yang berasal dari cengkerang. Chitosan adalah sangat berkuasa dalam proses menyahtosin tetapi jika anda alergik pada cengkerang, anda adalah tidak digalakkan menggunakan Detox Foot Patch.

Q:Berapa harikah saya patut menggunakan Detox Foot Patch? 
A:Bagi pengguna kali pertama adalah digalakkan untuk meneruskan penggunaan Detox Foot Patch setiap malam sehingga 7 ke 14 hari. Anda pasti akan dapat merasakan perubahan pada tubuh badan anda dan Detox Foot Patch yang digunakan akan berubah warna menjadi semakin cerah. Anda boleh menghentikan penggunaan Detox Foot Patch jika kesan ini berlaku. Ramai orang menggunakan Detox Foot Patch semula selama seminggu dalam setiap sebulan untuk mengawal tahap kesihatan.

Q:Selalu Guna Detox Foot Patch ada side effect tak?
A:Pengalaman saya ,Detox Foot Patch ini tidak datangkan side effect, kerana Detox Foot Patch ialah bahan semulajadi, anda boleh menggunakannya seberapa kerap yang anda mahukan.

Q:Jika saya ada penyakit kencing manis bolehkah saya guna detox foot patch ?
A:Penggunaan Detox Foot Patch ini bagi pesakit kencing manis perlu dielakkan,sebab untuk kes kencing manis selalu tampal detox foot patch takut mengakibatkan luka.

Q:Perlukah saya memakai Detox Foot Patch hanya pada waktu malam atau pada waktu siang? 
A:Detox Foot Patch sesuai digunakan pada waktu malam saja

Q:Siapakah yang boleh menggunakan Detox Foot Patch? 
A:Sesiapa sahaja. Lelaki dan wanita.Pengilang menasihat kanak-kanak kebawah 2 tahun, wanita yang mengandung atau sedang menyusu tidak dibenarkan menggunakan foot patch.

Q:Bolehkah Foot Patch Ini Digunakan Di Bahagian Lain Pada Badan?
A:Boleh. Detox Foot Patch dan Slimming Foot Patch (Gold) boleh digunakan pada mana-mana bahagian badan yang mengalami lenguh-lenguh atau kesakitan seperti di bahu, belakang, pinggang, lutut dan sebagainya.

No comments:

Post a Comment