Tuesday 2 June 2015

Antara sebab anda perlu beli sampul duit raya tahun ini



Di sini ada 10 SEBAB kenapa anda mesti beli.

BANK
Bank dah kedekut nak bagi banyak sampul duit raya.

Last Minute
Kalau dah dekat nak raya susah nak dapat sampul duit raya dari bank.


Feeling
FEELING orang kaya sebab bagi sampul duit raya nilai mahal.

TREND
TREND sekarang bagi duit raya dalam sampul yang berbeza - beza.

Sedekah
Bagi duit raya wajib bagi yang mampu(bukan nak menunjuk tapi sedekah).

Nilai
Tak pening kepala nak asingkan sampul jika nak sediakan nilai yang berbeza.

Tak Perlu Lipat
Boleh masukkan note RM50.00 tanpa perlu lipat(saiz sampul yang panjang)

Unik
Design unik & terkini.

Citarasa
Design yang dihasilkan mengikut citarasa lama & baru.




Jualan secara runcit dan borong.

Jom dapatkan sampul raya.. 

Tawaran terhad..

sms/whatsapp : 013-2209628

2 comments:

  1. Bojoku lan aku, arep nggunakake medium iki kanggo mreksanono marang bab panggawé becik saka ibu Clara Alderman etangan Company.
    Kita tau panginten kita bakal ing gesang ketemu wong kaya Mrs Clara, Dheweke permata langka lan Gusti Allah ngutus. Aku Yura njupuk wektu kanggo mreksanono marang bab Mrs Clara, amarga dheweke pungkasanipun kurban apa ora ana siji maning bisa.
    Bojoku lan aku banjur menyang utang massive karo tetiyang ingkang kalepatan dhateng lan Bank, lan kita ngupaya silihan saka rong perusahaan silihan beda, nanging kabeh teka boten; tinimbang padha nggawa kita menyang liyane utang lan mungkasi munggah ninggalake kita nyuwil nganti aku teka ing kontak karo Mrs. Clara, dheweke nawakake silihan malah sanadyan ing kawitan aku wedi iku bakal mungkasi munggah minangka perusahaan aku wis Applied kanggo, dheweke wis ora kaya wong . Saiki kita wis pungkasanipun dienggoni utang kita lan miwiti bisnis anyar karo dhuwit ngiwa liwat saka silihan.
    Hubungi Mrs Clara liwat salah siji saka email ngisor.
    claraloans@financier.com utawa sampeyan uga bisa hubungi kula liwat email kanggo informasi luwih lengkap Yurawibawa@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. ,,.,KISAH NYATA , , , ,
      Aslamu alaikum wr wb..Allahu Akbar, Allahu akbar, Allahu akbar
      Bismillahirrahamaninrahim,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah seorang pengusaha dibidang property rumah tangga dan mencapai kesuksesan yang luar biasa, mobil rumah dan fasilitas lain sudah saya miliki, namun namanya cobaan saya sangat percaya kepada semua orang, hingga suaatu saat saya ditipu dengan teman saya sendiri dan membawa semua yng saya punya, akhirnya saya menaggung utang ke pelanggan saya totalnya 470 juta dan di bank totalnya 800 juta , saya stress dan hamper bunuh diri anak saya 2 orng masih sekolah di smp dan sma, istri saya pergi entah kemana dan meninggalkan saya dan anakanaknya ditengah tagihan utang yg menumpuk, demi makan sehari hari saya terpaksa jual nasi bungkus keliling dan kue, ditengah himpitan ekonomi seperti ini saya bertemu dengan seorang teman dan bercerita kepadanya, Alhamdulilah beliau memberikan saran kepada saya, dulu katanya dia juga seperti saya stelah bergabung dengan KI JAMBRONG hidupnya kembali sukses, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama satu minggu saya berpikir dan melihat langsung hasilnya, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KI jambrong di No 0853-1712-1219. Semua petunjuk AKI saya ikuti dan hanya 3 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah Demi AllAH dan anak saya, akhirnya 5M yang saya minta benar benar ada di tangan saya, semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha, kini saya kembali sukses terimaksih KI JAMBRONG saya tidak akan melupakan jasa AKI. JIKA TEMAN TEMAN BERMINAT, YAKIN DAN PERCAYA INSYA ALLAH, SAYA SUDAH BUKTIKAN DEMI ALLAH SILAHKAN HUB AKI JAMBRONG DI 0853-1712-1219. (TANPA TUMBAL/AMAN)

      Delete